Пам’ятка клієнту при страхових випадках, пов’язаних зі страхуванням багажу для подорожуючих за кордон

Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження. 

Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)

 

 

  • Як отримати відшкодування при втраті чи пошкодженні багажу?

Від дати повернення з місця тимчасового перебування, надається 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію (ми допускаємо +/- декілька днів та враховуємо саме дату відправки документів).

 

ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні.

 

Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки дві заяви:

 

 

  • Які документи необхідно надати?

Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, вказаний в Договорі страхування:

    • Договір страхування (оригінал)
    • Копія закордонного паспорту (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
    • Копія громадянського паспорту 
    • Копія ідентифікаційного номеру отримувача виплати
    • Копія свідоцтва про народження (для дітей до 18 років)
    • Копія проїзного документу для дітей до 18 років (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
    • Документ від компетентного органу країни перебування, який підтверджує факт настання події, внаслідок якої відбулось пошкодження або втрата багажу (протокол (акт) про виникнення пожежі; протокол про крадіжку, грабіж, розбій, навмисне пошкодження багажу або про порушення кримінальної справи; протокол про катастрофу або аварію транспортного засобу тощо)
    • Документи, які підтверджують вартість предметів багажу (чеки, квитанції, ярлики тощо)
    • Документи, які підтверджують розмір збитків (висновки експертів, рішення судових органів, якщо страховий випадок був винесений на їх розгляд)
    • Документ, що підтверджує право власності на застрахований багаж, а саме корінці багажних квитанцій авіакомпанії  та посадкового талону (в разі наявності)
    • Акт про пошкодження/втрату багажу складений за участі представника Страхувальника в країні перебування
    • Інша  документація
    • Реквізити банку на підставі довідки про відкриття рахунку, для зарахування коштів (особистий картковий рахунок), та підтвердження цільового використання картки (згідно постанови НБУ № 499 від 18.08.2014р.)


  • Куди надіслати документи?

Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”: 

Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070

Код ЄДРПОУ — 34809641

 

 

  • Хто повинен заповнювати документи?

Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).

 

За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію

+38 (044) 353-00-69