Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження.
Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)
- Як отримати відшкодування при втраті чи пошкодженні багажу?
Від дати повернення з місця тимчасового перебування, надається 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію (ми допускаємо +/- декілька днів та враховуємо саме дату відправки документів).
ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні.
Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки дві заяви:
- Які документи необхідно надати?
Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, вказаний в Договорі страхування:
- Договір страхування (оригінал)
- Копія закордонного паспорту (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
- Копія громадянського паспорту
- Копія ідентифікаційного номеру отримувача виплати
- Копія свідоцтва про народження (для дітей до 18 років)
- Копія проїзного документу для дітей до 18 років (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
- Документ від компетентного органу країни перебування, який підтверджує факт настання події, внаслідок якої відбулось пошкодження або втрата багажу (протокол (акт) про виникнення пожежі; протокол про крадіжку, грабіж, розбій, навмисне пошкодження багажу або про порушення кримінальної справи; протокол про катастрофу або аварію транспортного засобу тощо)
- Документи, які підтверджують вартість предметів багажу (чеки, квитанції, ярлики тощо)
- Документи, які підтверджують розмір збитків (висновки експертів, рішення судових органів, якщо страховий випадок був винесений на їх розгляд)
- Документ, що підтверджує право власності на застрахований багаж, а саме корінці багажних квитанцій авіакомпанії та посадкового талону (в разі наявності)
- Акт про пошкодження/втрату багажу складений за участі представника Страхувальника в країні перебування
- Інша документація
- Реквізити банку на підставі довідки про відкриття рахунку, для зарахування коштів (особистий картковий рахунок), та підтвердження цільового використання картки (згідно постанови НБУ № 499 від 18.08.2014р.)
- Куди надіслати документи?
Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”:
Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070
Код ЄДРПОУ — 34809641
- Хто повинен заповнювати документи?
Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).
За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію
+38 (044) 353-00-69