Пам’ятка клієнту при затримці рейсу

Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження. 

Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)

 

  • Як отримати відшкодування по затримці рейсу?

Від дати повернення з країни тимчасового перебування у Застрахованої особи є 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію.

 

Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки заяву:

 
  • Які документи необхідно надати?

Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в Договорі страхування:

  1. Договір страхування (в роздрукованому вигляді без печатки)
  2. Договір про надання туристичних послуг (оригінал)
  3. Документи, що підтверджують факт оплати туристичних послуг турагенту Застрахованою особою, або іншими особами (оригінал або завірена належним чином копія — підписана уповноваженою особою та закріплена печаткою)
  4. Копії закордонних паспортів всіх Застрахованих осіб, що не здійснили виліт (перша сторінка та сторінка з відміткою про перетин кордону)
  5. Копії громадянського паспорта та ІПН платника за тур
  6. Авіаквитки на рейс (маршрутні квитанції) всіх Застрахованих осіб
  7. Оригінали посадочних талонів, що видавались на стійці реєстрації на рейс для всіх Застрахованих осіб
  8. Оригінал довідки про затримку рейсу, завірений підписом та печатю від авіакомпанії, аеропорту, або від інших компетентних органів (за наявності)

Якщо довідка про затримку рейсу від авіакомпанії відсутня,  то після отримання пакету документів від Застрахованої особи, Страхова компанія самостійно зробить запит для отримання необхідної інформації.

 

  • Куди надіслати документи?

Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”: 

Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070

Код ЄДРПОУ — 34809641

 

  • Хто повинен заповнювати документи?

Заяву має заповнювати кожен турист, з яким стався страховий випадок, вказуючи свої власні банківські реквізити. Також кожен турист має подавати свій пакет документів.

 

За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію

+38 (044) 353-00-69