Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження.
Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)
- Як отримати відшкодування при обсервації за кордоном?
Від дати повернення з країни тимчасового перебування, надається 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію (ми допускаємо +/- декілька днів та враховуємо саме дату відправки документів).
ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні.
- Які документи необхідно надати?
Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки заяву:
Також обов’язково необхідні наступні документи:
- Договір страхування (в роздрукованому вигляді)
- Договір про надання туристичних послуг (оригінал)
- Документи, що підтверджують факт оплати туристичних послуг турагенту Застрахованою особою, або іншими особами (оригінал або завірена належним чином копія — підписана уповноваженою особою та закріплена печаткою)
- Копії закордонних паспортів всіх Застрахованих осіб, що не здійснили виліт (всі сторінки, включно з сторінками без відміток)
- Копії громадянського паспорта та ІПН (платника за тур та застрахованої особи)
- Квитки або посадкові талони (за наявності)
Додаткові документи в залежності від випадку:
9.1.11.1. у разі настання випадку, передбаченого п. 3.1.1 Договору:
- Документ, що підтверджує встановлення лабораторним шляхом діагнозу COVID-19
- Документи від медичного закладу, в якому здійснювалось лікування на території країни, в яку здійснювалась подорож
- Документ, що дозволяє повернення на територію України після закінчення лікування
- Документ, що підтверджує придбання квитка на транспортний засіб та оплату трансферу до такого транспортного засобу для повернення на територію України (оригінал обов’язково)
- документ, що підтверджує вартість проживання у готелі або у іншому помешканні під час амбулаторного лікування (не в умовах стаціонару) (оригінал обов’язково)
9.1.11.2. у разі настання випадку, передбаченого п. 3.1.2 Договору:
- документ, що підтверджує знаходження на самоізоляції або обсервації на території країни, в яку здійснювалась подорож, в зв’язку з контактом з особою, в якої було встановлено діагноз COVID-19
- документ, що дозволяє повернення на територію України після самоізоляції або обсервації (за наявності може бути позитивний тест)
- документ, що підтверджує придбання квитка на транспортний засіб та оплату трансферу до такого транспортного засобу для повернення на територію України (оригінал обов’язково)
- документ, що підтверджує вартість проживання у готелі або у іншому помешканні під час самоізоляції або обсервації. (оригінал обов’язково)
- Куди надіслати документи?
Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”:
Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070
Код ЄДРПОУ — 34809641
- Хто повинен заповнювати документи?
Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).
ВАЖЛИВО !!! В заяві про виплату страхового відшкодування необхідно вказати банківські реквізити платника (особи, що оплачувала туристичні послуги).
Платник — це особа, що вкладала договір про туристичне страхування, та яка вказана в квитанції про оплату тура (в чеку, або касовому ордері), що надає турагент.
За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію:
+38 (044) 353-00-69