Пам’ятка клієнту при відміні туру

Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження. 

Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)

 

  • Як отримати відшкодування при відміні туру?

З дати настання страхового випадку (не раніше) у Застрахованої особи є 15 календарних днів, щоб подати документи в Страхову компанію.

 

ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні, або після закінчення перебування на обсервації (для хворих та контактних на COVID-19). 

Датою настання страхового випадку вважається дата невильоту (дата початку туру).

 

Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки заяву:

 
  • Які документи необхідно надати?

Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в п. 9.1 Свідоцтва про страхування:

  • Договір страхування (в роздрукованому вигляді)
  • Договір про надання туристичних послуг (оригінал)
  • Документи, що підтверджують факт оплати туристичних послуг турагенту Застрахованою особою, або іншими особами (оригінал або завірена належним чином копія — підписана уповноваженою особою та закріплена печаткою)
  • Копії закордонних паспортів всіх Застрахованих осіб, що не здійснили виліт (всі сторінки, включно з сторінками без відміток)
  • Копії громадянського паспорта та ІПН платника за тур
  • Оригінали документів, що підтверджують причину відміни туру

У разі відміни подорожі в зв’язку з розладом здоров’я (в тому числі через захворювання на COVID-19) необхідні будуть наступні документи:

  • Виписка з медичної картки стаціонарного, або амбулаторного хворого — ОБОВ’ЯЗКОВО 
  • Довідка про проходження тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) за розпорядженнями МОЗ України, що підтверджує інфікування вірусом COVID-19 
  • Документи, що підтверджують статус особи, що контактувала з хворим на COVID-19 та необхідність обсервації — ОБОВ’ЯЗКОВО (всі документи надаються лікарем)
 
  • Куди надіслати документи?

Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”: 

Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070

Код ЄДРПОУ — 34809641

 

  • Хто повинен заповнювати документи?

Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством). Також необхідно додати документи всіх туристів, що були в одній заяві та не змогли вилетіти за кордон.

 

ВАЖЛИВО !!! В заяві про виплату страхового відшкодування необхідно вказати банківські реквізити платника (особи, що оплачувала туристичні послуги).

 

Платник — це особа, що вкладала договір про туристичне страхування, та яка вказана в квитанції про оплату тура (в чеку, або касовому ордері), що надає турагент.

За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію

+38 (044) 353-00-69