Увага! В офісі ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» діють карантинні обмеження.
Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)
- Як отримати відшкодування при захворюванні на COVID-19
Після проходження лікування, Застрахована особа повинна подати документи в Страхову компанію. З дати закінчення лікування (не раніше) у Застрахованої особи є 15 календарних днів, щоб подати документи в Страхову компанію.
Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки дві заяви:
- Які документи необхідно надати?
Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в Договорі страхування:
- Договір страхування (в роздрукованому вигляді)
- Виписка з медичної картки стаціонарного, або амбулаторного хворого (проходження лікування в Україні)
- Довідка про проходження тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) за розпорядженнями МОЗ України, що підтверджує інфікування вірусом COVID-19
- Копії громадянського паспорта та ІПН застрахованої особи
- Лікарняний лист (надається лікарем)
- Куди надіслати документи?
Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу ПрАТ СК “ІнтерЕкспрес”:
Місто Київ, вул. Володимирська, 69, 01033
Код ЄДРПОУ 33097568
- Хто повинен заповнювати документи?
Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).
За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію
+38 (044) 353-00-37