Пам’ятка при захворюванні на COVID-19

Увага! В офісі ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» діють карантинні обмеження. 

Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)

 

  • Як отримати відшкодування при захворюванні на COVID-19

Після проходження лікування, Застрахована особа повинна подати документи в Страхову компанію. З дати закінчення лікування (не раніше) у Застрахованої особи є 15 календарних днів, щоб подати документи в Страхову компанію.

 

Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки дві заяви:

 
  • Які документи необхідно надати?

Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в Договорі страхування:

  • Договір страхування (в роздрукованому вигляді)
  • Виписка з медичної картки стаціонарного, або амбулаторного хворого (проходження лікування в Україні)
  • Довідка про проходження тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) за розпорядженнями МОЗ України, що підтверджує інфікування вірусом COVID-19
  • Копії громадянського паспорта та ІПН застрахованої особи
  • Лікарняний лист (надається лікарем)
 
  • Куди надіслати документи?

Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу ПрАТ СК “ІнтерЕкспрес”: 

Місто Київ, вул. Володимирська, 69, 01033

Код ЄДРПОУ 33097568

 

  • Хто повинен заповнювати документи?

Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).

 

За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію

+38 (044) 353-00-37