Пам’ятка при медичних витратах за кордоном

Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження. 

Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)

 

 

  • Як отримати відшкодування при медичних витратах за кордоном?

Від дати повернення з країни тимчасового перебування, надається 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію (ми допускаємо +/- декілька днів та враховуємо саме дату відправки документів).

 

ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні.

 

Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки заяву:

 

 

  • Які документи необхідно надати?

Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в Договорі про страхування:

  • Договір страхування (оригінал)
  • Документи, що підтверджують факт оплати туристичних послуг турагенту Застрахованою особою, або іншими особами (оригінал або завірена належним чином копія — підписана уповноваженою особою та закріплена печаткою)
  • Копія закордонного паспорту (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
  • Копія проїзного документу для дітей до 18 років (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
  • Копія громадянського паспорту (1- 2 стор, остання прописка)
  • Копія свідоцтва про народження (дитини до 18 років)
  • Копія ідентифікаційного номеру
  • Рецепт лікаря на придбання медикаментів
  • Фіскальний чек з аптеки, де були придбані медикаменти
  • Довідка-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом)
  • Інша медична документація (ЕКГ, рентгенограма, інше)
 

 

  • Куди надіслати документи?

Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”: 

Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070

Код ЄДРПОУ — 34809641

 

 

  • Хто повинен заповнювати документи?

Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством). 

 

За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію

+38 (044) 353-00-69