Увага! В офісі ПрАТ СК «РІДНА» діють карантинні обмеження.
Тому усі документи приймаються виключно дистанційно (поштою)
- Як отримати відшкодування при медичних витратах за кордоном?
Від дати повернення з країни тимчасового перебування, надається 15 календарних днів для подачі документів в Страхову компанію (ми допускаємо +/- декілька днів та враховуємо саме дату відправки документів).
ВАЖЛИВО !!! Якщо у Застрахованої особи не було можливості подати документи в зв’язку з перебування в лікарні, то 15 календарних днів рахуються з дня виписки з лікарні.
Застрахованій особі необхідно роздрукувати та заповнити від руки заяву:
- Які документи необхідно надати?
Орієнтовний перелік документів, які необхідно надати в страхову компанію, що вказаний в Договорі про страхування:
- Договір страхування (оригінал)
- Документи, що підтверджують факт оплати туристичних послуг турагенту Застрахованою особою, або іншими особами (оригінал або завірена належним чином копія — підписана уповноваженою особою та закріплена печаткою)
- Копія закордонного паспорту (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
- Копія проїзного документу для дітей до 18 років (1 стор., віза + відмітка про перетин кордону в’їзд та виїзд)
- Копія громадянського паспорту (1- 2 стор, остання прописка)
- Копія свідоцтва про народження (дитини до 18 років)
- Копія ідентифікаційного номеру
- Рецепт лікаря на придбання медикаментів
- Фіскальний чек з аптеки, де були придбані медикаменти
- Довідка-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом)
- Інша медична документація (ЕКГ, рентгенограма, інше)
- Куди надіслати документи?
Оригінали документів необхідно надіслати Укрпоштою, або Новою Поштою (адресна доставка) на адресу головного офісу страхової компанії “РІДНА”:
Місто Київ, вул. Ігорівська, 12-А, 1 поверх, 04070
Код ЄДРПОУ — 34809641
- Хто повинен заповнювати документи?
Заяву має заповнювати Застрахована особа, з якою стався страховий випадок. Якщо страховий випадок відбувся з неповнолітнім, то заяву повинен заповнювати законний представник (один з батьків, опікун, чи інша особа, визначена законодавством).
За додатковими питаннями звертатись на гарячу лінію
+38 (044) 353-00-69